70 måneders garanti - Gorenje
70 MÅNEDERS GARANTIRegistrer dit køb
1
Om kampagnen
Registrér dit køb

Når du køber et Gorenje produkt, kan du være sikker på, at du har købt et høj kvalitets, pålideligt og holdbart produkt. Vi tilbyder nu i alt 70 måneders garanti på udvalgte Gorenje produkter. Vores 70 måneders garanti giver dig fuldstændig ro i sindet, og viser dig samtidig, hvor meget vi stoler på vores teknologi og kvalitet af vores produkter.

Hver dag sørger vi for, at dagen forløber glat.

En del af jeres hverdag i 70 år

Vi hjælper jer igennem hverdagen, så I har tid til at være sammen som familie.

Hos Gorenje ligger det i vores DNA, at familiens hverdag bør være enkel og overskuelig. I 70 år har vi fokuseret på at lave produkter, der letter rutinerne i hjemmet. Det har vi gjort, så I kan fokusere på familien og de ting der gør jer lykkelige.  

Siden Gorenje blev grundlagt i 1950, har vi arbejdet på at skabe husholdningsapparater, der giver mere tid til familien.  I første omgang så husmødrene fik mere hjælp med arbejdsopgaverne i hjemmet – senere så hjemmeliv, arbejdsliv og familieliv kan forenes uden at gå på kompromis. 

Gorenjes skaber produkter der gør det enkelt at lave mad, vaske tøj og holde jeres hjem. Vi giver jer tid til det I holder af at lave sammen.

Vilkår og betingelser for Gorenje 70 måneders garanti

  • Købet skal være foretaget indenfor kampagneperioden 01.04.2020-30.04.2021 (Elgiganten, udvalgte produkter), 1.9.2020-30.04.2021 (Skousen, udvalgte produkter) eller 28.06.2020 - 01.11.2020 (Power) (kontakt os hvis du er i tvivl)
  • Registreringen kan kun foretages 1 gang pr. købt produkt.
  • Registreringen skal være foretaget senest 30 dage efter fakturadato.
  • Produktet skal være købt og betalt i Danmark.
  • Gælder kun privatkøb, og i forbindelse med privat brug. Gælder ikke erhvervskunder.

Hvis du har registreret dit produkt og er i besiddelse af dit købsbevis, yder vi 70 måneders garanti på dit Gorenje produkt fra købsdatoen. Den gratis garanti er tilgængelig for kunder med bopæl i Danmark. Din Gorenje garanti er underlagt følgende betingelser for produktet, dine lovbestemte rettigheder forbliver uændrede heraf:
 
  1. At produktet udelukkende anvendes til privat brug i en privat husholdning.
  2. At produktet er blevet installeret og anvendt i henhold til brugsanvisningen og eventuelle separate installationsanvisninger fra Gorenje.
  3. At produktet er blevet sluttet korrekt til lysnet i overensstemmelse med lokale love og regler.
  4. At produktet ikke har været udsat for misbrug eller et uheld eller er blevet repareret eller modificeret af andre end Gorenjes autoriserede serviceafdeling.
  5. Hvis Gorenje anser det for nødvendigt at udskifte et produkt i løbet af garantiperioden, dækkes det nye produkt af den originale garantiperiode; der starter ikke en ny garantiperiode.
  6. Garantien kan ikke overføres og gælder kun for den originale køber af produktet/produkterne.
  7. At produktet ikke anvendes til udlejning.
 
Garantien udelukker og dækker ikke besøg af servicetekniker for at:
 
  1. Udbedre installationen af produktet.
  2. Reparere brugte produkter eller produkter, som har været anvendt af flere personer i offentlige områder.
  3. Udbedre normal slitage, som med rimelighed kan forventes for et produkt ud fra alder og brug.
  4. Instruere brugeren i korrekt brug af produktet.
  5. Udskifte hovedsikringer eller udbedre ledningsføring.
  6. Udskifte eller reparere kosmetiske dele eller forbrugsdele som f.eks. elpærer, stik, sikringer, kabler, filtre og tilslutningsdele, greb, håndtag, glas og trådhylder, gummislanger, plastdørhylder og andet tilbehør. Dette inkluderer også dele, som er slidte, misfarvede eller beskadigede, herunder beskadigelse på grund af forkert brug eller rengøring.
  7. Reparere et produkt på grund af kalk, skimmel, snavs, fedt, spild og lugtgener.
  8. Reparere skader på grund af oversvømmelse, lynnedslag, elektrisk stød eller overspænding, storm, ekstreme temperaturer, eksplosion, slag, korrosion, tyveri eller forsøg på tyveri.
  9. Reparere eller udskifte metal eller overflader på grund af skår, ridser, revner eller skader som følge af ukendte årsager eller abrasiv rengøring og rengøringsmidler, forkert brug af redskaber, uegnet form eller ujævn overflade på redskaber eller fremmedlegemer mellem redskab og overflade.

Produkter der indgår i kampagnetilbuddet:

For at kunne give dig den bedst mulige service har vi brug for nogle få personlige oplysninger. Det er vigtigt at alle informationer indtastes korrekt, for at garantien er gældende.
Garantibeviset tilsendes til den ovenfor angivne mail-adresse.

Du har mulighed for at indsætte fakturanummer/kvitteringsnummer/ordrenummer, som du finder på den kvittering du har fra butikken, hvor du har købt din vare. Dette er ikke obligatorisk, men en ekstra sikkerhed for dig.

Problemer med registreringen?

Oplever du problemer med registreringen eller har du andre spørgsmål vedrørende registreringen, er du velkommen til at kontakte os på mail.

E-mail: salg.dk@gorenjegroup.com
Tilmeld dig vores nyhedsbrev