Skousen 5 års garanti - Gorenje
luk
...
5 års garanti på udvalgte produkter
1
Om kampagnen
Registrér dit køb
Når du køber et Gorenje produkt, kan du være sikker på, at du har købt et høj kvalitets, pålideligt og holdbart produkt. Vi tilbyder nu i alt fem års garanti på udvalgte Gorenje produkter købt i Skousen i perioden 1.9 - 1.11.2017, i stedet for den normale 2 års garanti på hvidevarer. Vores 5-års garanti giver dig fuldstændig ro i sindet, og viser dig samtidig, hvor meget vi stoler på vores teknologi og fremragende kvalitet af vores produkter.

Sådan fungerer tilbuddet

  • Gælder kun for udvalgte produkter fra Gorenje.
  • Købet skal være foretaget inden for kampagneperioden 1.9 - 1.11.2017.
  • Gælder kun for produkter købt hos Skousen.
  • Registreringen kan kun foretages 1 gang pr. købt produkt.
  • Registreringen skal være udført senest otte uger efter fakturadato.
  • Produktet skal være købt og betalt i Danmark.
  • Gælder kun privatkøb, og i forbindelse med privat brug. Gælder ikke erhvervskunder.
Vores ovne kombinerer moderne teknik og design med egenskaber fra traditionelle stenovne. Kombinationen af klassiske og moderne egenskaber gør ovnene uundværlige for alle, som ønsker et perfekt resultat hver gang – ikke mindst dem, der vil have brød så perfekte, som i traditionelle stenovne. Det er derfor, vi siger, at vi er ’bedst til brød’.

Generelle betingelser gældende for Gorenjes femårsgaranti

Gorenjes garanti er underlagt følgende bestemmelser; dine lovbestemte rettigheder påvirkes ikke heraf:
 
1. Det forudsættes, at produktet anvendes til privat husholdning og udelukkende i en privat bolig. 
2. Det forudsættes, at produktet installeres og anvendes i overensstemmelse med brugsanvisningen, og at installationen foretages af en autoriseret installatør.
3. Det forudsættes, at produktet er tilsluttet korrekt til el, gas og vand, og at tilslutningen er sket i henhold til lokale regler.
4. Det forudsættes, at produktet ikke har været udsat for misbrug eller ulykke og ikke er blevet repareret eller modificeret af andre end et autoriseret Gorenje servicecenter. 
5. Hvis det anses for nødvendigt at udskifte et produkt i løbet af garantiperioden, dækkes det nye produkt af den originale garantiperiode; der starter ikke en ny garantiperiode. 
6. Garantien kan ikke overføres og gælder kun for den originale køber af produktet.
7. Produktet må ikke anvendes til udlejning; garantien dækker ikke sådanne formål.
 
 
Garantien udelukker og dækker ikke:
 
1. Korrektion / udførelse af installation af produktet. 
2. Afmontering af anden indretning for at kunne reparere produktet, hvis det ikke er installeret i henhold til monteringsvejledningen eller fjerne produktet / indretningen, som vanskeliggør / umuliggør reparation eller adgang til produktet. 
3. Reparation af produkt, som har været anvendt af flere personer i fællesområder. 
4. Normal slitage, som med rimelighed kan forventes for et produkt ud fra alder og brug.  
5. Instruktion af brugeren i korrekt brug af produktet. 
6. Udskiftning af hovedsikringer eller el-, sanitets-, gas- og afløbsdele. 
7. Udskiftning eller reparation af kosmetiske dele eller forbrugsdele som f.eks. elpærer, stik, sikringer, kabler, filtre, greb, håndtag, glas og trådhylder, gummislanger, plastdørhylder og andet tilbehør som f.eks. bageplader og hylder. Dette inkluderer også dele, som er slidte, misfarvede eller beskadigede, herunder beskadigelse på grund af forkert brug eller rengøring.
8. Reparation af et produkt på grund af kalk, skimmel, snavs, fedt, spild og lugte. 
9. Rengøring af pumpen i en vaskemaskine, tørretumbler, opvaskemaskine eller lignende. 
10. Reparation af skader på grund af oversvømmelse, lynnedslag, elektrisk stød eller overspænding, storm, ekstreme temperaturer, eksplosion, eksterne påvirkninger, korrosion, tyveri eller forsøg på tyveri. 
11. Skift fra højrehængt til venstrehængt dør. 
12. Reparation af kogeplade / brændere og beskadigelse som følge af brug af uegnede køkkenredskaber / kogegrej eller utilstrækkelig rengøring. 
13. Reparation eller udskiftning af kogeplader / keramiske kogeplader, på grund af f.eks. ridser, revner eller beskadigelse som følge af ukendte årsager eller rengøring, forkert brug af redskaber, uegnet form eller ujævne overflader af køkkenredskaber eller fremmedlegemer mellem kogegrej og kogeplade. 
14. Gorenje er ikke ansvarlig for følgeskader eller tab, mens maskinen repareres. Dette begrænser ikke dine lovbestemte rettigheder, men gælder i perioden, som ikke reguleres af denne lov.

Produkter der indgår i kampagnetilbuddet:

For at kunne give dig den bedst mulige service har vi brug for nogle få personlige oplysninger. Det er vigtigt at alle informationer indtastes korrekt, for at garantien er gældende. Udfyld formularen nedenfor og få tilsendt et 5 års garantibevis.
Garantibeviset tilsendes til den ovenfor angivne mail-adresse.

Problemer med registreringen?

Oplever du problemer med registreringen eller har du andre spørgsmål vedrørende registreringen, er du velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.
E-mail: salg.dk@gorenjegroup.com
Telefon: 36 72 11 33