luk
...

Service & Support

Kontakt Service linien
+ 45 36 72 11 33
Vores Service Hotline er åben: Mandag - torsdag 8.00 - 16.00 • Fredag 8.00 - 15.00

Gorenje tilbyder Quality Service på alle Gorenjes produkter. Du kan læse mere om vores Quality Service i brochuren, der følger med produktet.

Vi har fuld tillid til vores teknologi og den fremragende produktkvalitet, som Gorenje produkterne har været kendt for i mere end 60 år. Vi prioriterer kvalitet. Vi sikrer kvalitet.

Skulle du mod forventning opleve problemer med dit Gorenje-produkt, kan du bestille et servicebesøg direkte via dit lokale autoriseret serviceværksted. Klik på "Find dit servicecenter" for at se kontakt information til dit nærmeste værksted.

Service commitment by Gorenje

Hos Gorenje er vores første prioritet at levere en fremragende servicekvalitet til vores kunder. Vi ønsker at give dig den bedst mulige brugeroplevelse, og vi yder kundeservice i top til vores kunder hver dag. Med vores servicekoncept får du følgende servicefordele:

  • Vi uddanner løbende alle vores egne medarbejdere og medarbejderne hos vores forretningspartnere for at sikre, at vi kan levere fremragende og professionel service - hver gang.
  • Vores nordiske kontakt- og supportcenter tilbyder landsdækkende support i de nordiske lande.
  • Vi tilbyder teknisk rådgivning via vores dygtige og erfarne personale.
  • Vi overtager ansvaret for at løse dine problemer, og vi sørger for at holde dig løbende opdateret.
  • Vi besvarer alle telefonopkald og besvarer skriftlige henvendelser hurtigt og effektivt.
  • Vi gør vores yderste for at løse problemerne i første forsøg.
  • Vi anvender kun originale reservedele.

Køb af reservedele

For at købe reservedele til dit Gorenje produkt skal du kontakte CJ Servicecenter.

Telefon: 98 18 21 00
Email: repcenter@cjhvidevareservice.dk

Du kan også købe reservedele og tilbehør direkte i vores shop her.