Gorenje Ora ïto White - Gorenje
luk
...

Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto White Collection: Inspiration of light

Simplexity. Simpel og kompleks. Alt overflødigt er skrællet væk, så kun de rene designlinjer er tilbage. Det simple design, som omgiver os i dag og i morgen. Enkle rene linjer afspejler fremtidens design, når visionen bliver til virkelighed. Hvid. Eller som designer siger på sit eget sprog: Le blanc!  Det fanger hele verdens lys. Renheden og enkelheden afslører enhver detalje. Sammen med farven hvid får design en helt speciel betydning. Lyset, som dannes ved en fusion af alle farver, levner ikke plads til fejl. Apparaterne i den særlige Gorenje Ora ïto Collection er derfor klædt i hvidt. Her er der ikke noget overflødigt, alt har et formål. Der er kælet for lyset, følelsen og den gennemtænkte effektivitet. Det hvide køkken giver hver enkelt person uendelige individuelle muligheder for at udtrykke sig selv. Den, der tænker i farver, vælger en hvid baggrund. På den måde åbnes der op for uendelige variationer i smag og duft, virkelighed og fantasi. I sådan et køkken er det muligt at drømme i alle farver. Med lysets magiske kraft! Tænk farver. Vælg hvid.

Tænk farver. Vælg hvid!

I dag forener Gorenje, der er en af Europas førende producenter af hårde hvidevarer, avanceret teknologi og høj kvalitet med eksklusivt og karakteristisk design. Med sine banebrydende, stilfulde og teknisk perfekte produkter, der desuden er meget miljøvenlige, arbejder Gorenje målrettet på at blive verdens førende producent af innovative designapparater til husholdningsbrug.

For at give den moderne forbruger kvalitetsdesign og samtidig fornuftigt prissatte produkter slog Gorenje sig sammen med Ora ïto, som er den verdenskendte franske designer. Resultatet af samarbejdet er en trendy række teknologisk perfekte hårde hvidevarer -Gorenje Ora ïto Collection. Fås i sort og hvid.

Ora ïto: Karismatisk provokatør

Bag Ora ïto-mærket er en kreativ, ung fransk designer, hvis provokerende ideer har sikret ham en hurtig himmelflugt til toppen af designverdenen. I begyndelsen af sin karriere præsenterede han sine designs og ideer på sin hjemmeside, for virtuelle produkter, skabt til kendte mærker. Folk begyndte at bestille produkterne, der ikke eksisterede. Store virksomheder som f.eks. Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple og Levi’s kunne have sagsøgt den unge efterligner, men de var så imponerede af hans designs, at de i stedet ansatte ham.

Galleri