luk
...
Onsdag, 23. september 2015, Danmark

Superinnovativ serie af indbygningsovne gør bageoplevelsen bedre end nogensinde

Bedst til brød-kampagnen lanceres på websitet og Facebook den 23. september.

Den nye ovnserie HomeCHEF er i butikkerne nu

Gorenje Group, en af Europas mest anerkendte fabrikanter af husholdningsapparater, lancerer nu en af virksomhedens største kampagner nogensinde; Bedst til brød, som spænder over alle de nordiske lande. Kampagnen kommer i kølvandet på lanceringen af Gorenjes mest innovative indbygningsovne nogensinde. Ovnene er skabt til det voksende antal personer, der elsker suveræne bage- og madoplevelser – og som derfor er på udkig efter suveræne madlavnings- og bageudstyr til hjemmet. Kombinationen af den patenterede HomeMade-form og det superinnovative MultiFlow 360°-system, der sikrer en jævn cirkulation af den varme luft, er garant for fantastiske madlavningsresultater.

Passer perfekt ind i de nordiske køkkentrends

Ovnserien HomeChef er designet til at passe perfekt ind i de nordiske køkkentrends, og kampagnen har til formål at forenkle og løfte bageoplevelser overalt i Norden i tråd med de øvrige husholdningsprodukter fra Gorenje Group, som er blevet lanceret for nylig. Ambitionen er at få det nordiske folk til at bage endnu mere og endnu bedre end nogensinde før.

Madlavningsassistent + perfekt design + optimal funktionalitet = et simplere liv

Den nye generation af HomeChef indbygningsovne fra Gorenje, med integreret madlavningsassistent med autoprogrammer, er en unik kombination af funktionalitet og perfekt design i hvert eneste produkt. Foruden at have state-of-the-art-teknologi, har ovnene også et ensartet udseende, som gør, at de harmonisk blander sig med det øvrige interiør. Alt i alt er det produkter, der gør det sjovere at lave mad.

Ændring i efterspørgsel afføder ny standard

Over det sidste årti er bagning blevet mere og mere populært i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Fra at være noget som kun få personer interesserede sig for, er det nu noget, som masser af mennesker uanset alder elsker at beskæftige sig med, og de bruger mange penge på bage- og køkkenudstyr, der sikrer dem fantastiske bage- og madoplevelser.

Bagekonkurrencer, tv-programmer om bagning,  masser af udgivelser af kogebøger samt bloggere der skriver om bagning, er alle sammen almindelige fænomener nu. En ændring i tiden og efterspørgslen har affødt en ny standard inden for husholdningsprodukter – som nok kulminerer netop nu med en ny serie af indbygningsovne fra Gorenje, som rummer de mest innovative teknologier, der er tilgængelige.

Inspireret af traditionelle stenovne

En HomeCHEF-ovn fra Gorenje er en mere rummelig ovn, som er inspireret af traditionelle stenovne med MultiFlow 360° varmecirkulation, der sikrer en optimal fordeling af varmen, så maden tilberedes perfekt på alle sider – hvormed behovene hos enhver brød- og kvalitetsmadsentusiast opfyldes. Ovnene i serien har desuden et touch-display i farver, som gør det nemt at indstille ovnen – og faktisk også en integreret computer, som via displayet viser dig opskrifter og inspirerende forslag til, hvordan du kan forberede forskellige typer af mad. Du kan endda skabe dit eget specielle madlavningsprogram, og ovnen vil altid huske din yndlingsopskrift.

En bekymringsfri madlavningsoplevelse til det krævende hverdagsliv

Udover de vanlige AutoProgrammer til at lave mad, er der også en særlig step-by-step madlavningsfunktion, som tillader brugeren at indstille adskillige madlavningsstadier. Når hele processen er indstillet er manuelle indstillinger og forandringer ikke længere påkrævede. Dette sikrer en bekymringsfri madlavningsoplevelse og efterlader brugerne med mere tid på hænderne.

Serien af indbyggede ovne fra Gorenje kan købes i hvidevarebutikker over hele norden.

Følg kampagnen på www.gorenje.dk/bedst-til-brod
Facebook-siden Bedst til brød
For interviews, produktanmeldelser med mere, kontakt venligst press@gorenjegroup.com

Bedste hilsner